torsdag 28 mars 2013

När man har för många foton

Samtidigt som jag dokumenterar 2013 håller jag ju på att gå tillbaka och dokumentera 2012 också. Så idag visar jag er min vecka 30 från förra året, som fick en vit bakgrund och härlig neon som accentfärger. Jag har haft stor hjälp av Instagram för att se vad jag gjorde för över ett halvår sen, lätt att gå tillbaka och kolla datum. Just denna vecka var jag barnvakt åt min brorsdotter och jag tog en massa härliga foton på henne när vi var i lekparken som jag vill ha med. Insåg snabbt att alla inte skulle få plats på det vanliga veckouppslaget, så jag valde att sätta in en extra plastficka i mitten för att få med alla jag gillade lite extra. Vips kunde jag sätta in 12 extra foton i storleken 10x15cm. Det finns en mängd olika modeller på plastfickor så man kan anpassa efter sina behov.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar