torsdag 27 juni 2013

Flera flairs från Inkywings

Även jag har fått prova flairs från Inkywings! Alltid kul med scrapsaker på svenska! Och flairs är både enkelt och snyggt att ha i sitt PL album. De jag fick (från olika kollektioner) passade perfekt för min vecka 22! Denna vecka hade jag många foton, och flera som jag ville ha lite större, så det fick bli två inserts.

Först har jag fotat hur uppslagen ser ut när man bläddrar i albumet. Sen kommer lite närbilder och alla sidor var för sig. (Om det är någon som undrar vad det vita pappret som sticker ut i mitten är för något så är det bara jag som har satt dit en kom-ihåg-lapp, var det ska in förstoringar. Väntar på plastfickor i rätt storlek :) Ett foto på soldnedgången valde jag ocskå att förstora upp men dela upp på tre plastfickor.
 


 På första sidan satte jag dit två flairs. Till en början klistrade jag dit dem (använder 3D kuddar) på fotot/journalingcarden och så stoppade jag ner det i plastfickan. Men det kan bli ganska så bulligt, så numer sätter jag fast de utanpå plastfickan. Under det vita journalingkortet med den gröna flairen har jag skrivit en lite sammanfattning om hela veckan. Man har en pappersbit som är 7,5 x 20 cm och viker på mitten, så kan man skriva inuti och få lite dold journaling.

 
Den första insertsfickan, jag tog en plastficka design A och klippte av på mitten så att det skulle passa.

 Här kom en hel del snygga flairs till användning!

 
Andra inserten blev en vanlig A4 plastficka där jag stoppade in två förstoringar. Jag fotar nästan enbart med min iphone (dessa med 4:an, nu har jag en 5:a) och jag tycker att det blir väldigt bra kvalité även när man gör förstoringar upp till A4 format.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar