måndag 14 oktober 2013

Vanlig layout med PL-punch....

Hej!
Idag tänkte jag visa en vanlig layout här i PL-bloggen, men en layout med Project life-twist. Jag har ju inte hållt på med just Project life så länge, men har däremot scrappat desto längre - 10 år närmare bestämt. Eftersom jag scrappar vanligt också så vill jag få in "vanliga" scrappade sidor i PL-albumen. Detta är en sådan sida...

Jag har använt en 3x4 inch punch från We R MemoryKeepers. Det går rykten om att den är trög att puncha med och det kan jag hålla med om, men jag får fina skärytor i alla fall och perfekta storlekar på fotona! Jag ska testa att olja in den lite och kanske puncha genom lite vaxpapper för att se om det går lättare.


Så här ser punchen ut....


Fina och alldeles perfekt skurna foton!




Jag är väldigt förtjust i denna punchen även om den är lite trög :)

Ha en bra vecka!
/Helene - webmosterhelene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar