torsdag 26 december 2013

Vecka 31

Hoppas ni alla haft en fin jul! Min har varit bra hittills, mycket mat och trevligt sällskap. Dock inga PL relaterade julklappar och inte heller så mycket tid för pysslande heller. Men jag är ledig en vecka till så jag hoppas få lite tid och inspiration att fortsätta med mitt album innan vardagen rullar på igen. Håller på med vecka 45 just nu, som var den vecka jag och pappa åkte till Italien. Det tar lite tid för det togs många bilder som nu ska sorteras och planeras in på albumsidorna. men det är samtidigt en av de roligaste bitarna tycker jag. Att jag ligger lite efter gör mig inte så mycket, jag har framkallat foton fram till vecka 48 och planerat för ytterligare för två, så jag är på god väg att färdigställa året 2013! Och snart börjar år 2014! Måste införskaffa nya album inser jag!

Idag visar jag er min vecka 31.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar