tisdag 17 december 2013

Vecka 49


Hej! Tänk att det bara är några få veckor kvar av detta år! Och det känns så härligt att återigen ha mina PL album fulla av våra liv!
Det här är min vecka 49. Jag hade inte jättemycket bilder och de jag hade ville jag ha ganska stora. Jag har lagt till ett sött vykort jag fick och något filler card. Jag gör inte alltid det, men ibland har jag ett kort där jag liksom skriver löpande om vad vi gjort i veckan, typ week in review.


Den här veckan kom våran alldra första snö, och det med besked! Nelson Mandela gick bort och jag har varit inspirerad av honom länge, så det var någonting jag ville ha med som en slags milstolpe.

Allra oftast blir mina två sista fickor om helgen, så också denna vecka.

Hur går det för er, är ni ikapp i era album? Om ni inte är det så kanske julledighetens sköna dagar kan spenderas med en av vår favorit hobby? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar