tisdag 18 februari 2014

Från PL till en layout

Glad Tisdag!

Jag är tillbaka idag för att visa er lite fler projekt jag skapat med The Green Hyena´s Add on kit för februari!

Februari Add-on 1

The green hyena  har sponsrat mig detta kit och det är jag super tacksam för!

Ok, jag gör ju mitt PL album varje vecka, men jag scrappar också vanliga, traditionella layouter. Ofta blir det så att en händelse eller historia som jag nämner i PL blir en layout också. Kanske är det en längre, djupare historia som jag vill bevara. Men det kan också vara så att det är en bild jag super gärna vill ha med samt att jag älskar att vara kreativ!
Så här nedan ser ni en layout som bottnar i det här PL uppslaget.


Hela denna sidan handlar om att vi varit på SPA i Marstrand och jag har skrivit lite fakta om hotellet, om våra positiva/negativa upplevelser osv. Men det var så himla gött och underbart att jag ville leka lite mer med en bild därifrån. 


Så då blev den här layouten till! Som ni ser har jag använt en hel del saker från kitet och de funkade så bra till detta! De där chipboard molnen funkade perfekt till mina papper och den orange färgen på bokstäverna samt flairen matchar den blå färgen superlätt. 


Åh! Det är så kul när man får tag på produkter som är så härliga och lätt använda!

1 kommentar:

  1. Härligt uppslag, och layout! Tycker verkligen att kitet kommer till sin rätt i dina händer! :)

    SvaraRadera