måndag 31 mars 2014

Sponsrad av The Green Hyena #2

Idag tänkte jag återigen visa ett uppslag jag gjort med ett addon-kit som Ida på den svenska kitklubben The Green Hyena skickade mig. Deras kit är mycket mycket fina.

Jag fick Mars addon kit nr 2och det innehöll lite av allt möjligt och var mycket fint! Bland annat söta stickers, lite dots, lite tags, några träkort och mina favoriter - de guldiga ord-stickersen!! Guld är grejen just nu!

Såhär ser kitet ut, och det finns fortfarande till försäljning om jag förstår det hela rätt.




Idag har jag fokuserat på att använda lite mer av de dekorationer som fanns i kitet: guldstickers, en av rosetterna och några av de runda dotsen (som sitter på en foamkudde. Superfina!).

Här är hela uppslaget, jag har dock inte med förstoringarna i närbilderna eftersom det blir så många foton i mitt inlägg.




Här har jag matchat den söta canvas-rostten med en tag från mina gamla gömmor. Det blev så snyggt ihop!






Guld och en dot, kan det bli annat än fint?!



Ytterligare en dot, tillsammans med en utstansad journalingcirkel. Denna cirkel fanns för övrigt med i ett av deras utförsäljningskit.... Så fin!


Ha nu en fin vecka!
/Helene  - webmosterhelene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar