måndag 24 mars 2014

Sponsrad av The Green Hyena

Idag är det min tur att visa ett alster med ett addon-kit från den svenska kitklubben The Green Hyena. Jag tycker de har fina kit! Jag fick Mars addon kit nr 2och det innehöll lite av allt möjligt och var mycket fint! Bland annat söta stickers, lite dots, lite tags, några träkort och mina favoriter - de guldiga ord-stickersen!! Guld är grejen just nu!

Såhär ser kitet ut, och det finns fortfarande till försäljning om jag förstår det hela rätt.




Och här kommer mitt första alster, där jag använt guldstickers, några träkort, lite washitejp. Med hjälp av hexagonstickers gjorde jag mitt eget titelkort, det kan ni se nedan...






Här är mitt titelkort, med de söta hexagonstickersen!


En av de underbara guldlabelsen!! Älskar dom!


Guldlabel och washitejp! Så fint!


Stort tack för äran att få skapa med ett av era fna addon-kit!
/Helene - webmosterhelene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar