tisdag 11 mars 2014

Vecka 11 2013


Som jag har sagt förut, tycker jag det är kul att gå tillbaka och se vad som hände förra året vid den här tiden. Det gör man ju snabbt och enkelt när man jobbar med PL! 
Det verkar som om våren kommit ungefär lika långt som förra året :)

Jag använde oftare små foton i förra årets upplaga av PL och jag skrev mycket mer text. Det är något som jag egentligen vill ha tillbaka. Jag får jobba på det! 


Jag lägger fortfarande upp uppslagen på samma vis, alltså att jag går nästan i ordning efter dagarna, även om jag inte alls har någonting från varje dag i veckan. De sista två fickorna är fredag-söndag. 

Gör dig en tjänst och gå tillbaka till förra året, samma vecka i ditt PL album! Om du inte kommit så långt, tro mig det är värt varenda sekund att fortsätta!

Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar