tisdag 20 maj 2014

Inspiration från Pinterest

Jag är en stor "pinnare" på Pinterest och självklart har jag en board som innehåller alla Project Life tips jag hittar! Idag delar jag med mig av mina fem senaste pins:


The Picinic Basket: How to make a Infographic using Photoshop Elements

Länk till pin.

Vilken himla bra idé om man har med en resa i sitt album. Detta är enkelt att göra i picmonkey eller till och med i sin iPhone!

Pl14tracyxo.april_5a


Jag gillar känslan av plast mitt i ett uppslag!

Project Life - April (part 2) by michelledeleon at @Studio_Calico

Länk till pin.

Den här bilden får mig att vilja använda en mindre storlek i mitt album...


pl2014_week11-5 by Manda Townsend


Bra påminnelse om att använda "white space" i bilder att skriva på!

PCH - You Are Here by rukristin at @Studio_Calico Love all the small square photos


Jag älskar designen och upplägget! De små fyrkantiga bilderna blir som mosaik och titel kortet bryter av så bra.

Här kan du se mina andra Project Life pins! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar