fredag 2 maj 2014

Project Life 2014: Vecka 16

Hej på er!
Det var ett tag sedan jag bloggade, men livet kommer i mellan och minnet och tiden räcker inte till. F r o m nu ska jag försöka bli bättre att komma ihåg mina fredagar!! :)

Jag älskar fortfarande mitt Project Life och har snart fyllt mitt första album för 2014. Januari till april får plats i detta album. Precis som 2013 och 2012 kommer det säkert bli 3 välfyllda album.

Förutom mitt års-album, har jag tagit tag i alla bilder som ligger på hög från 90-talet. Dessa ska in och jag tänker använda PL-systemet som hjälp! Bättre i album, så vi kan titta på dem, än på hög i kartonger! :) Jag håller också på med ett PL-album mini där jag bokför min resa mot ett friskare och mindre jag 2014. Kommer säkert visa det här också vid senare tillfälle!

Idag bjuder jag er på min vecka 16, 2014. En vecka där ett äventyr får dominera. Jag var nämligen med min dotter och syster på Idol-audition! :) Veckan består av ett uppslag med 3 inserts och en layout. Ibland blir det mer man vill minnas, ibland mindre!

Första sidan för veckan:

Extra ficka i samma storlek som huvudupplaget, framsidan:

Baksidan:
En insert (som en halv plastficka) bak och framsida:
En insert som en minilayout på 8X8, fram- och baksida:
Det här kortet föll jag lite extra för, så det fick lite extra uppmärksamhet på en layout:
.... och så sista sidan:
Nu önskar jag er en trevlig helg! /Marie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar