onsdag 21 januari 2015

Min första sida 2015

Idag bjuder jag er på min första sida eller min titelsidan för mitt Project Life album 2015.
Jag gjorde en framsida, med familjens fötter och något som symboliserar varje person/djur.



På baksidan satte jag in svartvita bilder på oss allihop, kan ju vara kul att se hur vi ser ut också.! ;)



 På sidan har jag gjort en liten hemmagjord "tab" med orden: "So the story begins".



Hur går det med fin framsida? Är den klar? Om inte så har vi ju en utmaning till dig den här veckan och du hinner fortfarande vara med eftersom den går ut den 30 januari. Utmaningen hittar du här! Vi ses om två veckor Marie

4 kommentarer:

  1. Jättesnygga! Vilket kit har du använt till de sidorna?? Tack för inspirationen :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Pernilla! Vissa kort kommer från Studio Calico, deras senaste PL-kit, sedan är det digitala kort som jag skrivit ut hemma, som du hittar här: http://the-lilypad.com/store/One-Little-Bird/ och här: http://the-lilypad.com/store/Krista-Sahlin/?catid=314

      Radera
  2. Supersnyggt! Älskar idén med att ha familjemedlemmarnas fötter och något framför dem som de använder mycket/tycker om. :) Läckert!!

    SvaraRadera