fredag 6 februari 2015

Things we love

Om en vecka är det Alla hjärtans dag!  En dag som vi brukar fira i vår familj med lite extra god mat och någon liten överraskning... i år har jag förberett en liten insert som går i kärlekens tecken.

Jag har utgått från månadens temafärger här på bloggen...rött, rosa och svart. Jag började med att plocka fram spillpapper, några gamla dekorationer, två dies och en plastficka i ett format som jag aldrig använt tidigare och som bara legat i en låda länge nu...



Jag gillar att arbeta med kit så detta var ju väldigt roligt...både att plocka ihop alla sakerna och att börja skapa en PL-sida...


Alla i familjen har fått en egen ruta där de på Alla hjärtans dag själva ska få skriva upp saker som de tycker om...ett sätt att få med övriga familjemedlemmars "röster" och handstilar i albumen.









Jag hoppas att ni nu blev lite inspirerade och vill vara med i vår månadsutmaning för februari! :)

// Hegu♥ 


1 kommentar:

  1. Bara älskar alla idéer om hur man får med andra människors text och tankar i sina album. Super! Och dessutom väldigt snygga sidor!

    SvaraRadera