tisdag 24 mars 2015

Årstider/växlingar i PL

DSC_0848

Jag vill visa hur jag har fått in våren i mina album från förra året. Det är några exempel.
Här ovan ser ni en del av ett projekt jag hade förra året där jag tog ett foto ut från mitt köksfönster varje månad i ett år. Det var väldigt roligt att se hur trädgården förändrades under året!

Crafts and memorykeeping: Project Life 2014 | Week 11 with March A day in the life kit from Cocoa Daisy

I uppslaget ovan finns två spår av våren; mini påskliljorna jag brukar byta till i mina krukor på trappen och början på våra grönsaker för året!


Det kan också vara kul att samarbeta med en vän eller nån i släkten som bor på ett annat ställe i Sverige eller världen. Här ovan bad jag min sambo som var i Nässjö under veckan ta ett foto av hur det såg ut hos honom och det parade jag ihop med ett foto jag tog samma dag fast här hemma. Detta kan ju visa vädret/årstidsväxlingar, men är också ett kul sätt att dokumentera hur vi ibland är tillsammans på håll.

Hoppas ni fick lite inspiration!

Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar