torsdag 12 mars 2015

Månadens färger: grönt, gult och vitt

Efter att äntligen blivit klar med 2014 års album, förutom ett par förstoringar, ( jag väntar tills någon fotobutik har ett bra erbjudande) kan jag nu gå vidare och pyssla med 2015. I år har jag valt att lägga upp det månadsvis istället för veckovis och det känns skönt. Det blir inte alls lika många uppslag så kanske jag klarar mig med endast ett album i år? Vi får se. Gissar att sommaren och semestern genererar lite extra sidor. I alla fall har jag redan gjort klart januari, februari är så gott som klar men jag har ändå påbörjat mars första uppslag och det är det jag visar er idag. Jag valde att arbeta efter månadens utmaningsfärger då många av fotona faktiskt hade dessa färger. Perfekt ju :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar