måndag 30 mars 2015

Vårigt & förstoring


Jag vet inte hur det är med er, men jag vill att det ska vara riktig vår nu! Hela tiden! Vecka 12 hade vi i alla fall en riktigt härlig vår vecka när vi kunde vara utomhus på jobbet hela dagarna (är förskollärare) och äta mellanmål på gården. 

Jag brukar inte förstora bilder så ofta fast jag tycker att det är så snyggt. Den veckan hade vi börjat röja eftersom vi ska flytta och jag hittade flera ark av fotopapper som liksom blivit över efter andra projekt. Jag brukar spara dom o klippa ner till 10x15 cm. Nu hittade jag något större ark och valde att skriva ut i storleken 10x20 cm eftersom jag ville dela upp bilden i två fickor. Efter lite efter-trimmade blev det ju riktigt bra! 

Hoppas detta kan inspirera er att prova att använda lite större bilder i era uppslag! 

Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar