söndag 19 juli 2015

Freebies i månadens färger

Hej!

För ett tag sedan fyndade jag PL-fickor från Simple Stories på Panduros rea. Det var lite olika design på plastfickorna och bl a var det 4x4 samt 2x2 rutor på en del av fickorna. Jag hade inga kort som passade i dessa fickor och tänkte därför att jag skulle slänga ihop lite olika kort med tema som passade vår moodboard för sommarens utmaning. Samtidigt tänkte jag att det kunde vara roligt att dela med mig av dem till er, kanske har ni nytta av något av korten. Alla ikoner har jag som vanligt hittat på freepik.com.

Det finns t ex ett kort i storlek 3x4 som är inspirerad av bokkorten som fanns i biblioteksböcker förr i tiden, här kan man dokumentera de böcker som läses i sommar.


Det finns också kort med exempelvis glassar, flippflopps, flamingos och sandslott. Ja jag vet att flamingos inte var med i vårt moodboard och inte heller den rosa färgen, men jag tyckte att det passade bra in i temat ;)
  

Fälj denna länken så hittar ni korten antingen lösa så att ni kan välja vilka ni vill ladda ner eller ihopsatta på sex olika A4, både i jpg och pdf format. På några av A4 arken hittar ni även förminskade bilder som passar bra att använda som flairs.

Om ni använder korten får ni gärna länka till era alster och glöm inte att vara med i utmaningen! :)

Ha en härlig dag! /Ann-Sofie


1 kommentar:

  1. Superfina kort!
    Tusen tack för att du delar med dig!
    De måste jag skriva ut och använda!

    Kram

    SvaraRadera