torsdag 16 juli 2015

Vattenfärger och kartcirklar

Hej!

Nu har jag kommit till vecka 18 i årets album och ser fram emot några lata dagar på semestern där jag får sitta och scrappa ikapp.

Vecka 18 gjorde jag och min man en weekendresa till Berlin med några kompisar. Själva resan håller jag på att dokumentera digitalt men känner att jag vill ha med lite foton från resan även i veckoalbumet, så halva uppslaget fick lämna plats till resan.






Veckans uppslag blev väldigt enkelt med få dekorationer. Jag har använt kort från Core kit High Five edition, kort som jag blir väldigt glad av.


Här har jag fyllt i några av de vita hjärtanen på titelkortet med grön, gul och beige vattenfärg och skrivit vecka 18 med vattenfärg. Jag har dessutom målat de vita bokstäverna på hello memorieskortet, vilket gör korten lite unika.



Sidan med Berlinresan har fått några små dekorationer, där jag har stansat ut cirklar från en turistkarta som visar de ställen som jag fotograferat. Jag stansade även ut små korkpluttar som jag stämplade med en miniliten kamerastämpel och dessa monterade jag på kartcirkeln för att visa var kortet är taget.




Det var allt från mig för denna gången. Hoppas att ni har lite tid för pyssel och glöm inte att vara med i utmaningen!

/Ann-Sofie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar