måndag 20 juli 2015

When you say nothing at all...

Lite sent på kvällen kommer här mitt inlägg :)


Jo, detta är mitt uppslag från förra veckan. Ibland låter jag mina foton liksom berätta historien. Det är helt ok! Ibland är livet bara sådär på en nivå när allt är helt ok. Och då kanske inte så många ord behövs. Som ni ser har jag nästan bara foton och ett ord. 


I moodboarden för denna (och förra) månadens utmaning fanns bland annat en träskylt med vit text, det är därifrån jag fått inspirationen att använda min vita gel penna!


Annars har jag som sagt satt fast ett ord på varje bild, som en titel nästan. Jag har bara skrivit ut några ord på vanligt papper. 


Se, det funkar att dokumentera livet "When you say (almost) nothing at all..." ;)

Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar