lördag 5 september 2015

Nyheter i PL-världen

Hela tiden kommer det ut nya saker på marknaden till denna underbara hobby.
Hjärtat börjar nog klappa snabbare hos många och ha-begäret sätter in.

Jag tänkte visa lite av de nyheter jag hittat när jag surfat runt på nätet. Massor med fina saker har jag hittat.
När det gäller Becky Higgins vet jag att vissa kit endast säljs på Michaels, men trots detta har många gånger våra duktiga, svenska butiker lyckats få hit dem över Atlanten. :)

Det är gott och blandat från Becky Higgins, Websters Pages, Simple Stories, Paperhouse Productions, Doodlebug, m fl.

Det är washi tejper, paper pads, papper, kit, minibokstäver/stickers m m.

Paperpad Eveyday Edition som är en ny kollektion som Becky H släpper
Everyday Edition Core Kit


Everyday Edition Core Kit

Everyday Edition Core Kit

Everyday Edition Stickers
Deck the Halls Value Kit
Deck the Halls Value Kit

Deck the Halls Value Kit

Deck the Halls Value Kit


För de som gillar paperpads och vill göra egna PL-kort
Webster's Pages New Beginnings

Webster's Pages Family Traditions

Simple Stories So Fancy

Simple Storie So Rad

Simple Stories So Fancy 12*12"paperpad

Simple Stories So Rad 12*12"paperpad



Value Kit "Be Fearless Themecards" och "Inspire Edition"



Bella Bvd ministickers

Detta kit är ett kit det står att det endast kommer att komma till Michaels.
Det står inte vad det heter tyvärr men ni kan läsa mer här.
Becky Higgins & Heidi Swapp







Shine Bright Value Kit


Bloom Core Kit

Cottage Living Core Kit

Washi tapes från DoodleBug

Paperhouse - Wedding Day

Paperhouse - At he beach

Paperhouse - NYC

Paperhouse - Christmas Cheer

Smått och gott från Pebbles - Harvest



Seasons Core Kit

Sist men inte minst så släpper  Becky Higgins en Project Life Planner nu. Jag vet att den går att förbeställa i allafall. :)



Läs mer och se fler bilder på den här. :)

Nu kan jag ha missat massor med andra nyheter som kommer ut, eller att en del av det jag visat nu kanske inte är så nytt. :) Här hittar du en hel del av det jag visar här idag.
Har du hittat något nytt du vill tipsa om, lämna gärna en kommentar med länk till det du hittat. :)

Och kom ihåg. Bara för att det kommer nya saker måste vi inte ha allt, även om man kanske vill. :)
Det viktiga är inte att ha många saker, utan att använda dem. ;)
//Ciza

1 kommentar:

  1. Nu blev jag lite shoppingsugen, minsann. Särskilt det där strandpappret... skulle passa perfekt hos mej just nu, när jag sitter med semesterbilder i massor!

    SvaraRadera