måndag 7 september 2015

Pumpkin Spice från Simple Stories

Jag tror inte att vi kan förneka längre att hösten verkligen är på ingång eller t o m är här på flera ställen.
I Normlösa var det 7 grader 8.00 imorse.

Därför tänkte jag att det passade bra att visa upp att Simple Stories släppt ett set som heter 
Pumpkin Spice.



Vill ni se allt som ingår i kollektionen kan ni klicka här. Då kommer ni till Simple Stories blogg och det aktuella inlägget gällande denna kollektion.

Personligen älskar jag färgerna och hela setet. Visst vi äter inte pumpa här som i USA, men jag brukar försöka köpa en fin pumpa varje år som antingen bara får stå som den är, eller att jag gröper ur och gör en höstlykta för jag vill att den ska hålla mer än till bara halloween. :)

Ha en underbar och kreativ dag.

//Ciza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar