torsdag 12 november 2015

Listor


För några år sedan gjorde jag 30 days of lists utmaningen. Då skriver man en förbestämd lista varje dag i 30 dagar. Just den här gången hade projektet egna journaling kort så jag började med att skriva ut dem. Jag gick efter datum, så en vecka hade jag inte 7 stycken kort kanske utan bara de sista tre så att jag fick med alla 30 dagar. 


På den tiden PL:ade jag i ett liggande A4 format och lade till 7 listor i varje uppslag. Det blev liksom en insert mittemellan de två sidorna som var mitt veckouppslag.


Detta var ett himla lätt och kul sätt att få med ett annat projekt utan att behöva ha ett extra album! Och roligt att gå tillbaka och läsa :) Detta året ser det ut som de ska ha en likadan utmaning, men i december. Jag funderar på att göra den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar